24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس bmw بی ام و

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

گیربکس bmw (گیربکس بی ام و)

گیربکس bmw (گیربکس بی ام و)

داشتن یک BMW یکی از بهترین لذت ها در زندگی است و خرید آن یکی از سخت ترین کارها است، زیرا شما انتخاب های زیادی دارید.  برای هر مدل لیستی از موتورها با فناوری های مختلف وجود دارد.  BMW گیربکس های مختلفی را به شما پیشنهاد کرده است تا بتوانید آنچه را که می ‌خواهید انتخاب کنید. بنابراین، BMW یکی از معدود شرکت هایی است که دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. اگر می‌خواهید موتور و ماشین را کنترل کنید، گیربکس دستی و گاهی اتوماتیک را انتخاب کنید. تعمیرکار بهترین تعمیر گیربکس بی ام و در تهران آماده ارائه خدمات به شما همراهان میباشد.

برای اطلاعات کلی در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک می توانید روی عبرات آن کلیک کنید و برای اطلاعات بیشتر تعمیر گیربکس BMW بی ام و ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

 شناخت مهم ترین ویژگی های بارز گیربکس بی ام و 320i

 شناخت مهم ترین ویژگی های بارز گیربکس بی ام و 320i

  • سیستم انتقال سریع و روان
  • ایده آل ترین نوع در رانندگی است حتی اگر یک راننده کم تجربه باشید
  • یک طراحی خاص و مهندسی شده
  • سیستم انتقال آن جزء بهترین نسل ها است
  • این شامل یکی از آخرین نسل گیربکس های استپ ترونیک است.

نکات قابل توجه هنگاه تهیه کردن گیربکس بی ام و 320i

نکات قابل توجه هنگاه تهیه کردن گیربکس بی ام و 320i

  • نکته قابل توجه این است که باید از وارد کنندگان قطعات اصلی بی ام و حتما خرید کنید.
  • از وب سایت های معتبر خرید کنید.
  • قیمت اقلام را مقایسه کنید. بسیاری از فروشندگان سهام یا قطعات یدکی تقلبی را با قیمت اصلی می ‌فروشند.
  • خرید قطعات مطمئن و دارای ضمانت نامه بسیار اهیمت دارد.
  • هنگام خرید حتما شماره سریال گیربکس را چک کنید.

بررسی گیربکس بی ام و 528

بررسی گیربکس بی ام و 528

رانندگانی که علاقه زیادی به عملکرد و شتاب بی‌ام‌و دارند، زمان زیادی را صرف انتخاب نوع گیربکس می‌کنند. البته گیربکس دستی در مواقعی که به آن نیاز دارید، کنترل بیشتری به شما می دهد. اما گیربکس اتوماتیک با توجه به شرایط موجود کنترل را به دست می گیرد. در خودروهای لوکسی مانند BMW می‌توان از دو عملکرد استفاده کرد. گیربکس BMW 528 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ساخت آن از تکنولوژی پیشرفته استفاده شده است.

عملکردهای اصلی گیربکس شامل حالت رانندگی تمام اتوماتیک، حالت رانندگی دستی (Sport) است. این به رانندگان اجازه می دهد تا سوئیچ کنند، یعنی توانایی تغییررانندگی از حالت خودکار به دستی را داشته باشند. برای تغییر حالت خودکار به حالت دستی، کافی است اهرم را به سمت جلو یا عقب به دنده مورد نظر ببرید یا از شیفترهای پدال روی فرمان استفاده کنید. اکنون کنترل کامل جعبه دنده را خواهید داشت. گیربکس Steptronic به اندازه کافی هوشمند است. در صورت نیاز به تعمیرگاه تخصصی کیا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

شناخت ارور گیربکس بی ام و

شناخت ارور گیربکس بی ام و

ایرادات زیادی یا بهتر است بگوییم ارورگیربکس خودروهای BMW بسیار زیاد است، اما برخی از آنها بیشتر از بقیه قابل توجه هستند. پلت فرم مورد استفاده در طراحی و تولید خودروهای BMW به گونه ای است که تمام قسمت های سیستم های داخلی به هم متصل هستند و خرابی در یکی لزوماً به گردش کل سیستم آسیب می رساند. بنابراین سنسورهای استفاده شده در کامپیوتر یا ECU خودروهای BMW نقاط و قطعات بیشتری را بررسی می کنند.

گیربکس خودروهای BMW دارای چندین سنسور است که وضعیت سیستم انتقال نیرو را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند. اگر BMW به شما هشدار داد که سیستم های داخلی خودرو را بررسی کنید یا متوجه شدید که گیربکس شما مانند گذشته کار نمی کند، این مورد بسیار کارآمد است و متوجه می شوید که گیربکس bmw بی ام و شما نیاز به تعمیر دار یا خیر.

به احتمال زیاد خودروی شما دارای خطاهایی با کدهای 5462 و 5463 است. این خطاها در خودروهای سری X BMW رایج است. هنگامی که خودروی شما در جاده های ناهموار و گل و لای قرار دارد، سنسور مورد استفاده در گیربکس BMW شما ممکن است نسبت دنده را تشخیص ندهد و باعث شود کل پیشرانه موجی از تغییرات غیرمنتظره را تجربه کند. این عیوب را می توان با ابزارهای تشخیصی مانند دیاگ شناسایی کرد.

در حالت عادی وقتی چراغ های هشدار 4*4 و ABS با هم روشن می شوند به این معنی است که گیربکس BMW شما با کدهای 5462 و 5463 مشکل دارد.

گیربکس bmw i8

گیربکس bmw i8

خودروهای گیربکس اتوماتیک BMW i8 به گیربکس BMW i8 برای انتقال نیرو از موتور به محور محرک و دیفرانسیل برای چرخاندن چرخ ها نیاز دارند. با تغییر ضریب دنده، BMW i8 این امکان را به خودرو می‌دهد تا با تغییر گشتاور، سرعت و جهت گیربکس، با گشتاور بالا حرکت کند. سیستم انتقال اتوماتیک جعبه دنده ای است که پس از روشن شدن دنده نیازی به تعویض دستی ندارد.

اهمیت سیال انتقال مناسب

اهمیت سیال انتقال مناسب

فناوری های مختلفی برای خودکارسازی سیستم های انتقال استفاده می شود. گیربکس دستی اتوماتیک همانطور که از نام آن پیداست، سیستم گیربکس دستی اتوماتیک مبتنی بر سیستم گیربکس دستی است، اما عملکرد سوئیچینگ و کلاچ اتوماتیک است. خودروها پدال کلاچ یا اهرم دنده واقعی ندارند. یک موتور اضافی در جعبه دنده تعبیه شده است تا کلاچ را باز و بسته کرده و حلقه همگام سازی را جایگزین کند.

کل فرآیند باز کردن کلاچ، تعویض دنده جدید و بستن کلاچ به صورت الکترونیکی کنترل می شود. راننده می تواند حالت خودکار یا حالت دستی را انتخاب کند.

ساعت گیربکس بی ام و bmw

ساعت گیربکس بی ام و bmw

ساعت گیربکس BMW مکانی است که تمام کانال های روغن گیربکس را در خود جای داده است. در این قسمت شیرها با استفاده از فشار فنر یا فشار روتی تعویض می شوند. نتیجه این تغییر، تغییر جهت و فشار روغن در گیربکس است که توربین ها و سرورها را کنترل می کند.

اشنایی با این بخش میتواند به پروسه تعویض روغن گیربکس bmw بی ام و به شما کمک کند

ساعت کردن گیربکس در واقع مشابه تنظیم زمان بندی سوپاپ یا ساعت انتقال است. گاهی اوقات لازم است تایمینگ سوپاپ گیربکس BMW را تنظیم کنید.  این کار را بهتر است به کارگاه تخصصی BMW بسپارید. هنگامی که شیر کنترل سوپاپ آسیب دیده یا ضعیف است، ممکن است مشکلی در انتقال وجود داشته باشد.

خنک کردن گیربکس بی ام و bmw

خنک کردن گیربکس بی ام و bmw

خنک کننده گیربکس BMW یکی از اجزای کلیدی است که وظیفه خنک سازی سیستم گیربکس اتوماتیک خودرو را بر عهده دارد. در صورت آسیب یا معیوب بودن این قطعه، گیربکس و سیستم انتقال قدرت خودرو نتایج ناخوشایندی خواهد داشت. سیستم خنک کننده گیربکس BMW به گونه ای عمل می‌کند که آب موتور به دلیل گردش در کانال ها و مجاری سیستم گرمای گیربکس را جذب می کند. در صورت نیاز به تعمیرگاه کیا

آشنایی با مجموعه تعمیرکار

آشنایی با سایت تعمیرکار

مجموعه های معتبری مانند سایت تعمیرکار یکی از بهترین تعمیرگاه بی ام و در تهران و باسابقه ترین مجموعه ها برای خدمت و سرویس دهی اتومبیل شما است. گارانتی محصولات در این مجموعه خیال شما را راحت می کند. برای آگاهی از هر نوع اطلاعاتی با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

 

امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در زمینه گیربکس bmw بی ام و و تعمیر آن به دست آورده باشید.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس bmw»

  1. قطعات مختلف گیربکس بی ام و تو ایران گیر میاد یا اگر یه قطعه اش مثل همین خنک کننده گیربکس خراب بشه میشه همون قطعه رو عوض کرد یا باید کل گیربکس عوض بشه؟

  2. هزینه تعویض گیربکس اتومات BMW I8 بعد عید قراره خیلی گرون تر بشه یا نه اگر گرون میشه من الان یه پولی قرض بگیرم بتونم عوض کنم خیلی بهتره فکر کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *