24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

مقدمه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

پژو ۲۰۷ از سری ماشین‌های ایران خودرو و بسیار پرطرفدار و محبوب در داخل ایران به شمار می‌رود. از این رو شناخت بخش‌های مختلف این خودرو برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی که ممکن است هزینه‌های زیادی را نیز به وجود بیاورد الزامی است. در این مطلب به بررسی تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ خواهیم پرداخت و نکات مهمی را در خصوص این بخش مهم و کلیدی خودرو بیان خواهیم کرد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

به طور خلاصه گیربکس ماشین پژو 207 از نوع AL4 است و این گیربکس مانند هر گیربکس دیگری نقاط ضعف و قوت مشخصی دارد که به طور کامل به مباحث مربوط به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

هزینه تعمیر گیربکس 207 اتومات

در زیر برخی از موارد که شامل هزینه تعیمر گیربکس ۲۰۷ اتوماتیک می شود آورد هشده است .

جدول هزینه تعیمر گیربکس 207 اتومات

تعمیر گیربکس 207 🎯 650,000 تومان 💵
تعویض توربین 350,000 تومان 💵
تعویض ساعت ⏱ 140,000 تومان 💵
تعویض شیر برقی 120,000 تومان 💵
تعویض روغن بدون فیلتر 40,000 تومان 💵
بدیهی است که هزینه تعمیر گیربکس 207 اتومات می تواند از موارد بالا بیشتر باشد لذا برای اطلاعات دقیق با کارشناسان ما در تعمیرکار تماس حاصل فرمایید. نوع گیربکس 207 اتومات جدید در ماشین پژو 207 اتومات، از گیربکس اتومات نوع AL4 استفاده می‌شود. این گیربکس دارای 4 دنده در جلو و همچنین یک دنده در عقب است که به کمک آن‌ها قدرت پیشرانه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷ از نوع سیاره‌ای است.. برای انتقال قدرت در چنین سیستمی، از چرخ‌دنده‌های خورشیدی سیاره‌ای کمک گرفته می‌شود. این نوع گیربکس دارای سیستم کنترلی الکترونیکی و سیستم کلاچ خودکار هیدرولیکی است. در بحث تعمیر گیربکس 207 با وجود ایرادات و معایب گیربکس ۲۰۷ اتومات، اما در صورت رعایت نکات کلیدی و ساده و همچنین انجام به موقع بازرسی‌های دوره‌ای، خودرو بدون هیچ مشکلی برای مدت طولانی کار خواهد کرد. از این نکات می‌توان به توجه به دمای آب رادیاتور، دمای روغن، توجه به روغن ریزی‌های احتمالی، تعویض روغن گیربکس در زمان مقرر و… اشاره کرد.

تعمیر گیربکس 207

گیربکس یکی از اجزای اصلی خودرو است که باعث افزایش شتاب خودرو و بهبود سرعت آن می‌شود. در اثر استفاده نادرست از گیربکس توسط راننده به مرور زمان مشکلات فراوانی در گیربکس ایجاد شده که موجب آسیب به قطعات آن می‌شود.
  آسیب گیربکس شامل سختی تعویض دنده، لرزش گیربکس، کاهش دور موتور، ایرادات فنی LIMP MODE و آسیب‌دیدگی شیرهای الکتروهیدرولیک است که باید با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز و امکانات پیشرفته اقدامات لازم برای رفع ایرادات ایجاد شده انجام شود. همچنین برای جلوگیری از آسیب به دیگر قطعات خودرو علائم خرابی گیربکس باید توسط افراد ماهر با دقت بالایی تشخیص داده شود. استشمام بوی سوختگی، حرارت بیش از اندازه گیربکس، صدای وزوز دنده ، لرزش گیربکس، نشتی روغن گیربکس و کاهش سطح روغن از مهم‌ترین علائم بارز خرابی گیربکس است که باید بررسی این مشکلات در اسرع وقت انجام شده و اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات آسیب‌دیده گیربکس شود. برطرف‌کردن ایرادات ایجاد شده در گیربکس باید تحت نظر تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای صورت گیرد. تعمیر گیربکس 207

گیربکس 207 اتوماتیک ساخت کجاست

بعد از به مشکل خوردن گیربکس خودرو برای تعویض یا تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 ممکن است این سوال پیش بیاید که گیربکس‌های موجود در بازار ساخت چه کشوری هستند؟ در بازار فعلی مدل‌ها و انواع مختلفی از قطعات گوناگون ماشین وجود دارد که در بسیاری از مواقع تشخیص انواع اصل و باکیفیت از نوع تقلبی آن کار سختی است. به همین دلیل تاکید می‌شود که برای تعمیر یا تعویض بخش‌هایی همچون گیربکس به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید که بتوانید از قطعات اصلی و با بهترین کیفیت بهره‌مند شوید. تعمیر گیربکس 207

تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

گیربکس ۲۰۷ از نوع AL4 بوده و به دلایل مختلفی ممکن است نیازمند تعمیر شود. از جمله مواردی که باعث می‌شود گیربکس ۲۰۷ نیازمند تعمیر باشد، تقه زدن آن و خارج نشدن دسته دنده از حالت پارک است. معمولا هزینه‌های تعمیر گیربکس اتوماتیک بالا بوده و به همین دلیل اهمیت زیادی دارد که نکات کلیدی برای حفظ آن رعایت شوند. جهت اطلاعات تکمیلی در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 به صفحه تعمیر گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید. معایب تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

معایب گیربکس اتوماتیک 207

گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ مانند هر نوع گیربکسی دارای معایبی است که دانستن آن‌ها برای جلوگیری از خرابی‌ها و حوادث احتمالی بسیار ارزشمند است. برخی از ایرادات و معایب این گیربکس شامل موارد زیر است:
  • ضعف در سیستم خنک کاری گیربکس و داغ شدن آن؛
  • صداهای ناخوشایند تولیدشده در گیربکس؛
  • تاخیر در تعویض دنده؛
  • گاز هرز خوردن در هنگام تبدیل دنده 1 به 2؛
  • وارد شدن ضربه به اتاق ماشین بعد از تعویض دنده؛
  • مشکل در حین رانندگی با شتاب با دنده بالای 3؛
  • روغن ریزی؛
  • گرفتن فیلتر.

مشکلات تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

مشکلات گیربکس اتوماتیک 207

در ادامه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 باید اشاره کنیم گیرکس اتوماتیک ۲۰۷ دارای برخی از مشکلات است که در این بخش به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. از سری مشکلات که باعث نیاز به تعویض یا تعمیر کیربکس اتوماتیک ۲۰۷ می‌شود باید به گاز هرز خوردن از دنده 1 به دنده 2، تقه زدن در دنده عقب، داغ شدن گیربکس که به دلیل سیستم نامناسب خنک کاری رخ می‌دهد و… اشاره کنیم. لازم به ذکر است که در صورت مشاهده این مشکلات، به هیچ عنوان اقدام به تعمیر یا دستکاری گیربکس نکنید؛ زیرا ممکن است باعث به وجود آمدن هزینه‌های بسیار زیادی شوید. بنابراین در اسرع وقت به مراکز معتبر مراجعه کنید. به عنوان یکی از مشکلات اصلی، همانطور که اشاره شد تقه زدن گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ ، یکی از این موارد خودرو است. اما دلیل این مشکل چیست و چگونه می‌توان آن را برطرف کرد؟

صدای خرابی گیربکس اتوماتیک 207

گیربکس اتوماتیک پژو 207 ممکن است صداهای مختلفی تولید کند که می تواند مشکل گیربکس ۲۰۷ اتومات را نشان دهد. یکی از نویزهای رایج، صدای زمزمه یا چرخیدن است که می تواند زمانی رخ دهد که روغن کافی در جعبه دنده وجود نداشته باشد. روغن ناکافی می تواند منجر به افزایش اصطکاک و سایش شود که باعث می شود چرخ دنده یا مجموعه داخلی این صداها را ایجاد کند. تعمیر و نگهداری منظم، از جمله بررسی و پر کردن مایع انتقال، می تواند به جلوگیری از این مشکل کمک کند. صدای دیگری که برخی از دارندگان پژو 207 گزارش کرده اند صدای خراش بلندی است که از چرخ های عقب می آید. این صدا می تواند نشان دهنده مشکل ترمزهای عقب یا بلبرینگ چرخ ها باشد. برای اطمینان از عملکرد مناسب ترمز و ایمنی کلی، تشخیص و تعمیر سریع این مشکل بسیار مهم است. علاوه بر این، برخی از رانندگان زمانی که خودرو در حالت خنثی با موتور روشن است، صدای خراش را تجربه کرده اند. این صدا می تواند نشان دهنده مشکلات کلاچ یا گیربکس باشد. توصیه می شود که یک تکنسین حرفه ای را بررسی و علت خاص این صدا را تشخیص دهد، زیرا ممکن است نیاز به تعمیرات یا تنظیمات سیستم کلاچ یا اجزای گیربکس داشته باشد. به طور خلاصه، صدای گیربکس اتوماتیک پژو 207 بسته به موضوع خاص می تواند متفاوت باشد. برای مالکان مهم است که مراقب باشند و با کمک حرفه ای به سرعت به هرگونه صداهای غیر معمول رسیدگی کنند. تعمیر و نگهداری منظم، مانند بررسی و پر کردن مایع انتقال، می تواند به جلوگیری از برخی مشکلات رایج کمک کند. یک تکنسین ماهر قادر خواهد بود هر گونه مشکل اساسی را تشخیص داده و تعمیر کند تا از عملکرد روان و قابل اطمینان گیربکس اطمینان حاصل کند.

علت تقه زدن گیربکس اتومات 207

در حقیقت علت تقه زدن در هنگام تعویض دنده ممکن است به دلایل مختلفی صورت گیرد که یکی از دلایل مهم آن عیب‌های مربوط به برق است. دلیل دیگری که برای این عیب وجود دارد عدم تنظیم بودن فشار روغن در گیربکس است. همچنین خرابی و پاره بودن دسته موتورهای گیربکس هم دلیل احتمالی دیگر این مشکل است.

رفع مشکل گیربکس 207

رفع مشکل گیبربکس 207

گیربکس ۲۰۷ ممکن است دچار برخی از مشکلات شود که بر حسب نوع مشکل، روش رفع آن نیز متفاوت خواهد بود. رفع مشکلات گیربکس ۲۰۷ شامل موارد زیر است:
  • تقه زدن؛
  • گاز هرز خوردن؛
  • ریپ زدن گیربکس اتوماتیک
  • ضربه شدید حین توقف؛
  • صدای غیرعادی از گیبرکس؛
  • عوض نشدن یا دیر عوض شدن دنده؛
  • کم شدن قدرت و شتاب در مکان‌های سربالایی؛
  • گاز خوردن زیاد؛
  • روغن ریزی؛
  • گیر کردن روی دنده خاص(معمولا 3)؛
  • عدم نمایش یا نمایش اشتباه حالت دنده.
مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

قیمت گیربکس اتومات 207

برخلاف گیربکس‌های دستی، گیربکس‌های اتوماتیک برای نصب و راه‌اندازی نیازمند تجهیزات و موارد پیچیده‌تری هستند. از این رو قیمت گیبرکس کامل چنین ماشین‌هایی بسیار بیشتر از انواع دیگر است. همچنین برای نصب این گیبرکس‌ها افراد باید کاملا باتجربه و بادانش باشند و طبیعتا هزینه و دستمزد نیز در این حالت بالاتر است. برای اطلاع از قیمت کنونی این گیربکس‌ها با ما از سریق راه‌های ارتباطی موجود در تماس باشید و از بهترین قیمت‌های موجود برخوردار شوید.

تعمیر گیربکس 207

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

بسته به مشکلی که برای گیربکس 207 به وجود آمده است، هزینه تعمیر آن نیز متفاوت خواهد بود. اما در کل به دلیل پیچیدگی بیشتر این نوع از گیربکس‌ها هزینه و دستمزد تعمیرکار بسیار بالاتر است. از این رو دقت در انتخاب مرکز تعمیرات از اهمیت بالایی برخوردار است که تعمیر به درستی انجام شده و از به وجود آمدن هزینه‌های مجدد جلوگیری شود.

برای اطلاع از هزینه تعمیرات دقیق نیز می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

تعمیر گیربکس 207

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 207

در صورت نیاز به تعمیر گیربکس 207، تعمیرگاه‌های زیادی کار تعمیر و نصب انواع گیربکس‌ها را برعهده دارند که ممکن است با آن‌ها روبرو شوید. اما متاسفانه برخی از آن‌ها کار تعمیر را به درستی انجام نداده و حتی از تجهیزات و قطعات نامناسب و غیر اصل استفاده می‌کنند. همواره در انتخاب تعمیرگاه خودرو به خصوص برای موارد مهمی همچون گیربکس دقت زیادی به خرج دهید. برای تعمیر گیبرکس خودرو خود می‌توانید به ما اعتماد کنید و این تضمین را از ما دریافت خواهید کرد که بهترین خدمات در کنار بهترین قیمت‌های موجود به شما ارائه خواهد شد.

تعمیر گیربکس 207

خرید گیربکس اتوماتیک 207

برای خرید گیربکس اتوماتیک 207 باید به مرکز معتبر و قابل‌اعتمادی مراجعه شود و از اصالت قطعات و همچنین درستی مراحل نصب آن مطمئن شد. این موضوع به خصوص برای این نوع گیربکس که نیازمند تجهیزات اضافی نیز است بسیار بیشتر خودنمایی می‌کند.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

کلام پایانی

۲۰۷ ماشینی محبوب و پرفروش در کشور ما به حساب می‌آید و همین باعث شده است که قطعات و تجهیزات این خودرو توسط سودجویان در انواع مختلفی در بازار وجود داشته باشد. گیربکس ۲۰۷ از بخش‌های اصلی و مهم این خودرو است که با وجود اتوماتیک بودن آن راحتی خاصی برای راننده در حین رانندگی به وجود می‌آید. اما هر عیب و مشکلی در این بخش باعث اختلال کار خودرو و گاه عدم استفاده از آن می‌شود. تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 معمولا نیازمند هزینه زیاد توسط فرد متخصص و ماهر است. بنابراین باید حتما در رعایت نکات کلیدی این بخش کوشا بود و در صورت مشاهده هر گونه ایراد، به سرعت به مرکز تخصصی و معتبر این خودرو مراجعه کنید

 

مشکلات گیربکس اتوماتیک یکی از مسائل رایج در خودروها می‌باشد که ممکن است باعث اختلال در کارکرد صحیح و راحت آنها گردد. یکی از مشکلات اتوماتیک شناخته‌شده، عدم تغییر یا تأخیر در تغییر دنده‌ها است. این مسئله معمولاً به دلیل کمبود روغن گیربکس یا خرابی در سیستم هیدرولیک گیربکس اتفاق می‌افتد. همچنین، لرزش‌های غیرعادی یا صدای عجیب از گیربکس نیز نشانه‌هایی هستند که ممکن است نشأت آن‌ها از مشکلات در دنده‌ها، رولمان‌ها یا کارکرد صحیح ترمزها و کلاچ گیربکس باشد.

در ادامه، به برخی از علل خرابی گیربکس اتوماتیک اشاره خواهیم کرد. یکی از اصلی‌ترین دلایل خرابی، استفاده نادرست از گیربکس و عدم رعایت دستورالعمل‌های تولیدکننده است. مثلاً، تعمیر یا تعویض یک قطعه‌ی خاص در گیربکس به صورت نادرست می‌تواند باعث مشکلات بیشتری شود. همچنین، کیفیت پایین روغن گیربکس و عدم تعویض منظم آن نیز می‌تواند عامل خرابی شود. عملکرد نامناسب سیستم خنک‌کننده گیربکس نیز می‌تواند به افت کارایی و خرابی آن منجر شود. علاوه بر این، شرایط محیطی سخت مانند دمای بسیار بالا یا پیش‌روی در مسیر‌های کوهستانی باعث زیاد شدن فشار و حرارت در گیربکس می‌شود که به خرابی آن منجر می‌شود. در نتیجه، نگهداری منظم، استفاده صحیح و رعایت دستورالعمل‌های تولیدکننده، از جمله راه‌هایی هستند که می‌تواند از خرابی گیربکس اتوماتیک خودرو جلوگیری نماید.

سوالات متداول شما

تعمیر گیربکس ۲۰۷ 650,000 تومان
تعویض توربین 350,000 تومان
تعویض ساعت 140,000 تومان
تعویض شیر برقی 120,000 تومان
تعویض روغن بدون فیلتر 40,000 تومان

علت تقه زدن در هنگام تعویض دنده ممکن است به دلایل مختلفی صورت گیرد که یکی از دلایل مهم آن عیب‌های مربوط به برق است. دلیل دیگری که برای این عیب وجود دارد عدم تنظیم بودن فشار روغن در گیربکس است. همچنین خرابی و پاره بودن دسته موتورهای گیربکس هم دلیل احتمالی دیگر این مشکل است

برای همه جای تهران و حتی شهرستان ها خودرو بر رایگان ارسال می شود.

بعد از تعمیر ماشین و تست اولیه خودرو، تست ثانویه توسط صاحب خودرو به همراه یکی از مهندسین مجموعه انجام می‌شود. پس از تحویل خودرو ، گارانتی خودرو آغاز می شود.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس 207»

  1. ببخشید یه سوال داشتم امکانش نیست که بشه گیربکس 206 رو به جای گیربکس اتوماتیک 207 تو ماشین قرار داد؟

  2. این مورد که دنده تو 207 گیر می کنه رو من تو ماشین برخی از رفیقام دیده بودم قبلا این مشکل رو ولی می گفتن ماشین مدلشه فکر نمی کردم از نشونه های خراب شدن گیربکس باشه این مورد

  3. خسته نباشید این گیربکس های جدید که گفتین از سال 1401 برای 207 تولید شده و 6 دنده اس تا الان اونایی که داشتن ازش راصی بودن؟ میشه روش حساب کرد یا گیرو گور داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *