تعمیرگاه کیا اسپورتیج

7 تعمیرگاه کیا اسپورتیج در تهران + اطلاعات تماس

کیا اسپورتیج یک خودروی شاسی‌بلند کامپکت است که توسط شرکت کره‌ای کیا از سال ۱۹۹۳ تولید می‌شود. این خودرو به خاطر طراحی زیبا، قابل اعتماد بودن و امکانات متنوعی که ارائه می‌دهد، شناخته شده است. در صورتی که نیاز به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران دارید و یا بهترین تعمیرگاه هیوندای شمال تهران کارشناسان ما در خدمت شما هستند.

تعمیر خودرو کیا اسپورتیج
کیا اسپورتیج خودروی محبوبی است.
نام تعمیرگاه وب سایت آدرس تلفن
Repairkar tamircar.net تهران، میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده، تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار 09194015494
Mister Mechanic mrmechanics.ir تهران، بالای پل ۹ دی، پشت ایستگاه اتوبوس کشاورز،‌ پلاک 485 09912077054
Autoshenas autoshenas.com تهران، شریعتی، ساختمان اتوشناس 45267
Tehran Diag tehrandiag.com تهران، سعادت‌آباد، میدان کاج 09190808202
Directino directino.ir تهران، جادۀ مخصوص کیلومتر 8 به سمت کرج، بعد از آزادگان، 300 متر جلوتر، پشت بانک ملت، کوچۀ پانزدهم، پلاک 1 09125721341
Vira Khodro virakhodro.com تهران، خیابان آزادی، میدان استاد معین، ابتدای خیابان 21 متری جی 09127398514
Parsian pskecu.com میدان پونک، جنب بانک سینا، ک گلزار سوم، پ 7 09387080218

7 تعمیرگاه کیا اسپورتیج در تهران

در شهر تهران می‌توانید چندین و چند تعمیرگاه تخصصی کیا اسپورتیج را پیدا کرد که شهرت بسیار خوبی دارند و دارای امکانات لازم جهت رفع کلیۀ نیازهای شما هستند. در این تعمیرگاه‌ها متخصصانی حضور دارند که دوره‌های گسترده‌ای را به‌منظور آشنایی کامل با روند رفع ایرادات فنی خودروهای کیا پشت سر گذاشته‌اند. در این بخش به هفت مرکز اصلی در این رابطه اشاره می‌‌کنیم. در صورتی که سوالی در مورد تعمیر گیربکس پورشه دارید این موارد مورد نیاز شما هست.

تعمیرکار بهترین تعمیرگاه خودرو شما در تهران

تعمیرکار

اولین گزینه‌ای که قصد داریم به‌عنوان معتبرترین تعمیرگاه کیا اسپورتیج از آن یاد کنیم، «تعمیرکار» است. در این مرکز کلیۀ نیازهای شما توسط برترین تیم از تعمیرکاران پیگیری خواهد شد تا اطمینان کامل داشته باشید که در پایان، اتومبیلتان به حالت نخست خود بازمی‌گردد. پشتیبانی و گارانتی بی‌نظیر ارائه‌شده توسط تعمیرکار زبانزد خاص و عام است، به نحوی که بسیاری از کاربران تنها به‌دلیل همین ویژگی برتر به این مرکز مراجعه می‌‌کنند. تعمیر گیربکس اسپورتیج کیا و انواع ماشین های خارجی در تعمیرکار.

یکی دیگر از مهم‌‌ترین ویژگی‌های تعمیرکار در دسترس بودن آن برای کلیۀ شهروندان تهرانی است. مهم نیست که در چه مکانی از این شهر قرار دارید؛ زیرا خودروبرهای این تعمیرگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سمت شما حرکت می‌کنند تا خودروی‌تان در اسرع وقت تعمیر شود.

تمامی کارشناسان tamircar دارای سابقۀ بالایی در حوزۀ کاری خود هستند به نحوی که می‌توانید نسبت به اقدامات انجام‌شده توسط آن‌ها آرامش خیال داشته باشید. اگر به دنبال بهره‌گیری از خدمات خاصی همچون مشاوره و عیب‌یابی به‌صورت کاملاً رایگان هستید، تعمیرکار را انتخاب کنید تا بدون پرداخت هزینه‌های گزاف به این موارد دسترسی پیدا کنید. در صورت نیاز به تعمیرگاه هیوندای شرق تهران تعمیرکار آماده ارائه بهترین خدمات به شما میباشد.

اطلاعات تماس:

  • وب‌سایت: tamircar.net
  • آدرس: تهران، میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده، تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار
  • تلفن:‌ 09194015494

تعمیر این خودرو نیازمند تخصص بالایی است.

مستر مکانیک

برخی از افراد بهترین تعمیرگاه کیا اسپورتیج را مستر مکانیک می‌دانند. این تعمیرگاه مهم در شهر تهران به‌صورت تخصصی تنها در زمینۀ رفع ایرادات خودروهای خارجی فعالیت می‌کند. در واقع حتی به‌منظور تعمیر اتومبیل‌های برندهای دیگری همچون هیوندای، نیسان و لکسوس نیز می‌توانید مستر مکانیک را به‌عنوان یک گزینۀ مناسب در نظر بگیرید.

در مستر مکانیک، کلیۀ قطعات یدکی از مراجع کاملاً رسمی تهیه می‌شوند. این بدان معناست که قطعات تعویضی خودروی شما اصلی یا اورجینال هستند. طبیعتاً به‌کارگیری این مدل محصولات باعث می‌شود تا در عملکرد خودروهای مختلف اختلالی ایجاد نشود و بتوان روند تعمیر آن‌ها را با سرعت بیشتری طی کرد.

مستر مکانیک نیز خودروبرهای اختصاصی خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و هزینه‌ای را برای ارائۀ آن‌ها دریافت نمی‌کند. در واقع خودروبرهای این شرکت کاملاً رایگان هستند. در این مرکز علاوه بر تعمیر خودرو، موارد دیگری همچون صافکاری پی دی آر، صافکاری بدون رنگ و همچنین پوشش سرامیک خودرو نیز قابل سفارش هستند. با توجه به این موارد می‌توان بیان کرد که مستر مکانیک یک تعمیرگاه کیا اسپورتیج ویژه است.

اطلاعات تماس:

  • وب‌سایت: mrmechanics.ir
  • آدرس:‌ تهران، بالای پل ۹ دی، پشت ایستگاه اتوبوس کشاورز،‌ پلاک 485
  • تلفن: 09912077054

تعمیرگاه تخصصی کیاموتور

اتوشناس

مرکز جامع خدمات خودرویی اتوشناس مجموعه‌ای از خدمات مختلف را در خود جای داده است. این مرکز مهم‌ترین مرکز خود را ارائۀ ضمانت بیشتر خدمات و قطعات می‌داند. این ضمانت برابر با شش ماه یا پنج هزار کیلومتر است. علاوه بر این در اتوشناس از تجهیزات روز و متخصصان باتجربه کمک گرفته می‌شود و آن‌ها موظف هستند تا فرایندهایی همچون عیب‌یابی و تعمیر خودروی شما را با نهایت دقت انجام دهند.

تعیین کردن حق‌الزحمۀ مناسب و همچنین قیمت مناسب لوازم یدکی موردنیاز جهت تعمیر خودرو از جمله ویژگی‌های مهم دیگر اتوشناس به شمار می‌روند که خود از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار هستند. این مرکز معمولاً شلوغ است. به همین دلیل توصیه می‌شود که حتماً پیش از مراجعه، نوبت خود را به‌صورت اینترنتی در سایت اتوشناس رزرو کنید.

این تعمیرگاه کیا اسپورتیج شرایطی را فراهم کرده است تا شرکت‌های مختلف نیز بتوانند به‌صورت مستقیم با تعمیرکاران مربوطه در تماس باشند. به‌عنوان مثال، اگر به‌صورت سازمانی از کیا اسپورتیج استفاده می‌کنید، می‌‌توانید کل روند تعمیر و بررسی دوره‌ای هر یک از آن‌ها را به اتوشناس بسپارید.

اطلاعات تماس:

  • وب‌سایت: autoshenas.com
  • آدرس:‌ تهران، شریعتی، ساختمان اتوشناس
  • تلفن: 45267

این خودرو عیوب فنی مختص به خود را دارد.

تهران دیاگ

تهران دیاگ به‌عنوان یک تعمیرگاه شناخته‌شده برای خودروهای خارجی شناخته می‌‌شود که شعب مختلفی دارد. از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده در این مرکز می‌توانیم به عیب‌یابی به‌صورت کامپیوتری، کلیۀ سرویس‌های مربوط به موتور، سرویس کردن گیربکس، حل مشکلاتی همچون پنچرگیری و… اشاره کنیم که هر یک از آن‌ها دارای اهمیت قابل‌توجهی هستند.

این مرکز مهم به کارشناسان خود می‌‌بالد و بیان می‌‌کند که بهترین متخصصان متبحر در زمینه تعمیر خودروهایی همچون کیا اسپورتیج را در اختیار دارد. در تهران دیاگ سایر اتومبیل‌های برند کیا نیز تعمیر می‌شوند. به‌عنوان مثال، برای تعمیر کیا سورنتو نیز می‌توانید به همین تعمیرگاه کیا اسپورتیج مراجعه کنید و از تعمیرکاران مربوطه یاری بجویید.

از جمله مشکلات رایج کیا اسپورتیج می‌توان به ایجاد ایرادات فنی در بخش سیستم برق‌رسانی اشاره کرد. طبیعتاً مشکلاتی از این قبیل را باید تنها به کمک تجهیزات مدرن و بروز تشخیص داد و دلیل آن‌‌ها را به‌دقت مشخص کرد. در تهران دیاگ چنین تجهیزاتی وجود دارد و کارشناسان مرکز مذکور از توانایی لازم برای به‌کارگیری آن‌ها جهت رفع ایرادات خودروی شما برخوردار هستند.

اطلاعات تماس:

دایرکتینو

یک تعمیرگاه کیا اسپورتیج معتبر باید بتواند خدمات خود را در هر ساعت از شبانه‌روز ارائه کند. خوشبختانه دایرکتینو از جمله تعمیرگاه‌هایی به شمار می‌آيد که بر این موضوع تأکید دارند. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز به این مرکز اختصاصی تعمیر انواع خودروهای خارجی مراجعه کنید تا اتومبیلتان مورد بررسی قرار بگیرد. دایرکتینو نیز از جمله مواردی به شمار می‌آید که تنها از قطعات اصلی استفاده می‌کنند.
خودروی شما باید به‌طور صحیح عیب‌یابی شود.

اطلاعات تماس:

وب‌سایت: directino.ir
آدرس:‌ تهران، جادۀ مخصوص کیلومتر 8 به سمت کرج، بعد از آزادگان، 300 متر جلوتر، پشت بانک ملت، کوچۀ پانزدهم، پلاک 1
تلفن: 09125721341

تعمیر خودروی خود را به مراکز معتبر واگذار کنید.

ویرا خودرو

از بین مهم‌ترین سرویس‌‌های مربوط این تعمیرگاه تخصصی کیا اسپورتیج می‌توانیم به گزینه‌هایی همچون تعمیر گیربکس و یا تعویض آن، عیب‌یابی خودرو به‌صورت رایانه‌ای، حل مشکلات جلوبندی، تنظیم زاویۀ چرخ‌ها، تعمیر جعبه‌فرمان، تعمیر کمک‌ها، تعمیر بخش سانروف، تعمیر چراغ‌ها و… اشاره کرد.

همۀ این خدمات با بهره‌گیری از دانش و تخصص تعمیرکاران حرفه‌ای ارائه می‌شوند. این بدان معناست که پس از پایان فرایند تعمیر اتومبیل، می‌توانید اطمینان داشته باشید که خودروی‌تان دوباره مثل روز اول کار خواهد کرد. قیمت سرویس‌های مختلف در ویرا خودرو مناسب است و این مورد را باید به‌عنوان یکی دیگر از مزایای مهم آن در نظر داشته باشیم.

اطلاعات تماس:

  • وب‌سایت: virakhodro.com
  • آدرس:‌ تهران، خیابان آزادی، میدان استاد معین، ابتدای خیابان 21 متری جی
  • تلفن: 09127398514

تعمیرگاه تخصصی کیا اسپورتیج

پارسیان

پارسیان آخرین تعمیرگاه کیا اسپورتیج است که قصد داریم از آن یاد کنیم. در پارسیان خدماتی همچون رفع مشکلات سیم‌کشی، تعمیر برق اتومبیل، رفع ایرادات کی لس، تعریف کردن مجدد ریموت، رفع ایرادات سنسورهای گوناگون، رفع ایرادات یونیت‌هایی همچون ای بی اس و… قابل دریافت هستند.

تعمیرگاه پارسیان برخلاف سایر مواردی که از آن‌ها یاد کردیم تنها در یک بازه زمانی مشخص فعالیت می‌کند (شنبه تا چهارشنبه از ساعت نه و نیم صبح تا شش عصر)؛ بنابراین اگر قصد دارید به این مرکز مراجعه کنید، حتماً ساعات کاری آن را نیز در نظر داشته باشید. تعمیرگاه پارسیان در زمینۀ ارائۀ دوره‌های تعمیر کیا اسپورتیج نیز مشغول به فعالیت است. اگر دوست دارید خودتان به یک تعمیرکار حرفه‌ای تبدیل شوید می‌‌توانید از این دوره‌ها کمک بگیرید.

با انتخاب یک تعمیرگاه مناسب و معتبر برای تعمیر گیربکس کیا پیکانتو می‌توانید امیدوار باشید که تمامی ایرادات فنی خودروی اسپورتیج شما رفع خواهند شد. مدت‌زمان تعمیر این اتومبیل همواره یکسان نیست و به موارد متعددی همچون نوع آسیب‌دیدگی، مهارت کارشناسانی که بر روی خودروی شما کار می‌کنند و… ارتباط دارد. به همین دلیل نباید انتظارات غیرمعمول داشته باشید.

اطلاعات تماس:

وب‌سایت: pskecu.com
آدرس:‌ میدان پونک، جنب بانک سینا، ک گلزار سوم، پ 7
تلفن: 09387080218

این مرکز نیز گزینه مناسبی برای شما به شمار می‌رود.

سخن پایانی

کیا اسپورتیج یک خودروی شاسی‌بلند کامپکت است که توسط شرکت کیا موتورز، یکی از بزرگترین خودروسازان کره جنوبی، تولید می‌شود. این خودرو اولین بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد و از آن زمان تا کنون در چندین نسل مختلف تولید شده است.به طور کلی، کیا اسپورتیج به عنوان یک خودروی شاسی‌بلند کامپکت محبوب، ترکیبی از طراحی زیبا، امکانات مدرن و عملکرد قابل اعتماد را ارائه می‌دهد.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «7 تعمیرگاه کیا اسپورتیج در تهران + اطلاعات تماس»

  1. ممنون از تعمیرگاه تخصصی کیا که معرفی کردید من رفتم مشکل ماشین رو برطرف کردن و بسیار وارد بودن خیلی ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم