تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران

7 تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران

امروزه بسیاری از خودروهای مطرح موجود در کشور ما از گیربکس‌های اتوماتیک بهره می‌برند. این نوع گیربکس‌ها به رانندگان آزادی عمل بیشتری می‌دهند و رانندگی را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. متأسفانه این مدل از جعبه‌دنده‌ها نیز به دلایل مختلفی دچار ایراد فنی می‌شوند و از کار می‌افتند. با پیدا کردن یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران می‌توانید مطمئن باشید که کلیۀ مشکلات مربوط به جعبه‌دندۀ خودروی شما رفع می‌شوند و دوباره می‌توانید به‌راحتی از اتومبیل خود استفاده کنید. یک گیربکس نامناسب و خراب خطر تصادفات مختلف را افزایش می‌دهد.

در مقاله بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران به بخشی از تعمیرگاه های گیربکس نیز پرداخته ایم.

تعمیرگاه های گیربکس در شرق تهران

برخلاف تصور بسیاری از کاربران گرامی، رفع مشکلات مربوط به گیربکس‌های اتوماتیک به‌طور کامل با گیربکس‌های دستی یا manual متفاوت است. همین امر موجب می‌شود تا تنها یک سری کارشناسان ویژه قادر به تعمیر چنین قطعاتی باشند. علاوه بر این در فرایند تعمیر جعبه‌دنده‌های اتوماتیک فقط و فقط باید از لوازم یدکی اصل مورد تأیید شرکت سازنده استفاده شود. اگر به این موضوع توجه نشود تنها به فاصلۀ چند روز دوباره با همان مشکلات قبلی روبرو می‌شویم.

تعمیر گیربکس اتوماتیک شرق تهران

امروزه در شرق تهران تعمیرگاه‌های مختلفی خدمات مربوط به رفع ایرادات فنی گیربکس‌های اتومات را ارائه می‌دهند که در ادامه به هفت مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تعمیرکار

به‌عنوان بزرگ‌ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران توانسته‌ایم از ابتدای فعالیت خود تاکنون به کاربران گوناگونی خدمات ارزنده خود را ارائه کنیم. در تعمیرکار تمامی مراحل مربوط به رفع مشکلات فنی جعبه‌دندۀ اتومات خودروی شما با نهایت ظرافت و حساسیت صورت می‌گیرد تا بتوانید دوباره با آرامش خیال از اتومبیلتان استفاده کنید. رمز موفقیت ما همواره به‌کارگیری تجهیزات مناسب و همچنین تلاش برای تسریع روند تعمیر گیربکس بوده است. در صورتی که قصد تعویض روغن گیربکس اتوماتیک را دارید و یا مورد انواع گیربکس اتوماتیک سوالی دارید، خوشحال میشیم پاسخگوی شما باشیم.

تعمیرکار بهترین تعمیرگاه خودروهای هیوندای در تهران

کارشناسانی که در تعمیرکار به شما سرویس‌های مختلف را ارائه می‌کنند در شغل خود بالاترین رتبۀ ممکن را دارند. آن‌ها عصارۀ سال‌ها تجربۀ خود را جمع کرده‌اند تا بتوانند هر نوع ایرادی را در گیربکس‌های اتوماتیک خودروهای موجود در بازار برطرف کنند. تفاوتی ندارد که خودروی شما توسط یک برند خارجی تولید شده یا ساخت داخل است؛ زیرا همکاران ما می‌توانند نسبت به تعمیر آن اقدام کنند. ما را به‌عنوان انتخاب اول خود در نظر داشته باشید. اطمینان می‌دهیم که هر گونه نقص مربوط به جعبه‌دندۀ خودروی شما را رفع خواهیم کرد.یدک کش رایگان، گارانتی یک ساله و تعمیر گیربکس اتوماتیک شرق تهران با تعمیرکار.

مجموعه تخصصی تعمیرکار

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: tamircar.net
  • شمارۀ تلفن: 02171053048
  • آدرس: تهران، میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده، تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار

تویوکارا

یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران باید این امکان را برای شما فراهم بیاورد که در هر ساعت از شبانه‌روز مشکلات خود را با تعمیرکاران حرفه‌ای در میان بگذارید. مرکز «تویوکارا» بر همین موضوع تأکید دارد و هدف نهایی را ارائۀ خدمات مختلف به‌صورت کاملاً‌ استاندارد می‌داند. در این تعمیرگاه علاوه بر تعمیر گیربکس انواع مدل‌های خودروهای شرکت تویوتا، امکان تعمیر محصولات برندهای دیگری همچون تعمیر گیربکس کیا پیکانتو نیز وجود دارد.

گیربکس‌های اتوماتیک نیز با هم متفاوت هستند.
تویوکارا در حوزه‌هایی همچون فروش گیربکس و ارائۀ سرویس دوره‌ای نیز فعالیت می‌کند؛ بنابراین اگر نیازمند خریداری یک جعبه‌دندۀ جدید برای خودروی خود هستید، می‌توانید به این مرکز سر بزنید. آقای میلاد باقری با سابقۀ مناسب خود در حوزۀ تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک وظیفۀ مدیریت و نظارت بر عملکرد تویوکارا را بر عهده دارد. شما می‌توانید در مورد خرابی جعبه‌دنده‌های اتومات به‌صورت تلفنی با ایشان مشورت کنید.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: toyocara.com
  • آدرس: خیابان هنگام بالاتر از چهارراه استقلال، تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک تویوکارا
  • شمارۀ تلفن: 09125076319

گیربکس عاشوری

از بین تعمیرگاه های گیربکس در شرق تهران گیربکس عاشوری توانسته است به رتبۀ بالایی در بین کاربران گوناگون دست پیدا کند. علت اصلی این موضوع به ارائۀ ضمانت کیفیت خدمات برمی‌گردد. این امر موجب می‌شود تا در صورت عدم رضایت از تعمیرات صورت‌گرفته بر روی گیربکس خودروی خود بتوانید هزینۀ پرداخت‌شده را دوباره دریافت کنید و از نظر مالی متضرر نشوید.

گیربکس‌های اتوماتیک نیز با هم متفاوت هستند.

این تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران ضمانت بهترین قیمت بازار را به‌عنوان ویژگی مهم خود معرفی می‌کند. این بدان معناست که کلیۀ محصولات جانبی مربوط به گیربکس که در گیربکس عاشوری ارائه می‌شوند پایین‌ترین قیمت را دارند تا بتوانید در هزینه‌های خود به شکل مناسبی صرفه‌جویی کنید. جالب است بدانید که این مرکز بیش از یک دهه سابقه در حوزۀ تعمیر انواع جعبه‌دنده‌‌های اتوماتیک دارد که می‌توان آن را به‌عنوان یک امتیاز مثبت در نظر گرفت.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: gearboxashoori.com
  • شمارۀ تلفن: 09128363616
  • آدرس: بزرگراه رسالت شرق به غرب، بعد از خروجی امام علی خیابان اردکانی چهارراه لاهیجانی، شهید کرد شمالی پلاک ۲۸ تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

استار گیربکس

اگر به دنبال یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران هستید که کلیۀ خدمات موردنیاز شما را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و بر اساس تکنیک‌های روز دنیا ارائه دهد، استار گیربکس گزینۀ مناسبی برایتان است. در این تعمیرگاه امکان رفع مشکلات انبوهی از جعبه‌دنده‌های اتومات ماشین‌های ایرانی و خارجی وجود دارد. استار گیربکس در پایان روند تعمیر، یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌دهد تا از بابت سالم بودن قطعات تعمیرشده آرامش خیال داشته باشید.

یکی دیگر از انواع تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران
نکتۀ دیگری که در مورد استار گیربکس باید به آن اشاره کرد، امکان استفاده از خدمات تعمیر فوری است. اگر زمان چندانی برای تعمیر کردن جعبه‌دندۀ خودروی خود ندارید و می‌خواهید با پرداخت هزینۀ بیشتر، گیربکس اتومبیلتان زودتر عیب‌یابی شود، می‌توانید از چنین سرویس‌هایی کمک بگیرید. این تعمیرگاه از ساعت نه صبح تا هفت شب باز است و امکان مراجعه به آن برای شما وجود دارد.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: star-gearbox.com
  • شمارۀ تلفن: 09192122009
  • آدرس: اتوبان ارتش شهرک محلاتی جنب پمپ ‌بنزین پلاک ۱

گیربکس حمید

یکی دیگر از انواع تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران که لازم است از آن یاد کنیم، گیربکس حمید نام دارد. تفاوتی ندارد که جعبه‌دندۀ اتومبیل شما به چه مشکل خاصی دچار شده است؛ زیرا تعمیرکاران فعال در این مرکز تخصص لازم جهت تعمیر مواری مثل تقه زدن گیربکس اتومات را دارند. شایان ذکر است که در گیربکس حمید خدمات دیگری همچون سرویس دوره‌ای اورهال گیربکس، تعویض روغن، تعویض تسمه‌تایم و… نیز ارائه می‌شود.

تعمیر گیربکس‌های اتومات را به افراد کاربلد بسپارید.

این مرکز تعمیر جعبه‌دنده از ساعت نه صبح تا هشت شب به فعالیت خود ادامه می‌دهد. نکتۀ جالب آن است که گیربکس حمید حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگویی به مشتریان خود را متوقف نمی‌‌کند. از جمله مواردی که در این تعمیرگاه مورد بررسی قرار می‌گیرند می‌توان به گیربکس مزدا، تعمیر گیربکس 206، گیربکس سراتو، گیربکس اپتیما و… اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها در کشور ما فروش بالایی را تجربه کرده‌اند.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: autohamid.com
  • آدرس: تهران، مجیدیۀ شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس‌آباد، بالاتر از بانک ملت، سمت چپ، پلاک 16، اتوسرویس و تعمیرگاه تخصصی حمید گودرزی
  • شمارۀ تلفن: ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱

تویولند ۱

تویولند ۱ که یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران به شمار می‌رود توانسته است در طول سال‌های گذشته همواره کیفیت خدمات مختلف خود را بالا نگه دارد. لازم است به این موضوع اشاره کنیم که این تعمیرگاه تنها مختص به رفع مشکلات فنی گیربکس‌های اتوماتیک نیست و حتی در حوزۀ جلوبندی و برق خودرو نیز سرویس‌های گوناگونی را به شما ارائه می‌کند.

تعمیرگاه‌های باسابقه را تحت نظر داشته باشید.

به‌کارگیری تکنسین‌هایی که در زمینۀ کاری خود مجرب هستند به تویولند اجازه داده است تا حتی پیشرفته‌ترین گیربکس‌های موجود در اتومبیل‌های خارجی را نیز تعمیر کند. اگر گیربکس اتومبیل شما با مشکلاتی همچون تأخیر در تعویض دنده‌ها، نشستی روغن، فرسودگی دنده‌ها و… روبرو شده‌ است، باید از تعمیرکارانی که در مراکز مهمی همچون تویولند مشغول به کار هستند کمک بگیرید.

 

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: toyoland1.ir
  • آدرس: تهران، تهران‌پارس، خ هنگام، بالاتر از چهارراه استقلال، پلاک ۶۳۹/۲
  • شمارۀ تلفن: 09122686411

پروشات خودرو

در مرتبۀ نهایی از فهرست خود باید به «پروشات خودرو» بپردازیم. این تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران جزء مراکز پیشرو و معتبر در حوزۀ کاری خود است. استفاده از تجهیزات مدرن به کارشناسان موجود در این تعمیرگاه اجازه داده است تا به کلیۀ نیازهای مشتریان رسیدگی کنند. مهم‌‌ترین ویژگی‌ این تعمیرگاه را می‌توان تعهد به بهره‌گیری از قطعات یدکی اورجینال و همچنین یاری گرفتن از متخصصان ماهر ارتباط داد.

در بخش درباره ما این سایت آمده:

شرکت پروشات خودرو شرق یکی از نمایندگی‌های جوان اما باسابقه ای خوب تویوتا می‌باشد که طی سال‌های گذشته با تمرکز بر نیازمندی‌های مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان، توانسته است رتبه بالایی را در میان نمایندگی‌های تویوتا کسب نماید.

اگر گیربکس اتومبیل شما به هر دلیلی خراب شده است و قصد دارید آن را به دستان کارشناسان باتجربه بسپارید، پروشات خودرو را از یاد نبرید. در این تعمیرگاه شاهد رفع مشکلات خودروهایی همچون اسپورتیج، کارنیوال۷ ریو ال اس، پیکانتو هستیم، اما پروشات خودرو در زمینۀ تعمیر انواع جعبه‌دنده‌های اتوماتیک موجود در محصولات برند تویوتا و لکسوس سرویس‌هایی را ارائه می‌کند و یکی از مجرب ترین تعمیرگاه کیا اپتیما می باشد.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: poroshat-khodro.ir
  • شمارۀ تلفن: 02122775415
  • آدرس: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

سخن پایانی

بدون داشتن یک گیربکس سالم نمی‌توانید انتظار داشته باشید که خودروی شما عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. این موضوع به‌خصوص در رابطه با اتومبیل‌هایی که از گیربکس اتومات بهره می‌برند صدق می‌کند. پیچیده بودن ساختار این قطعات تعمیر کردن آن‌ها را به امری تخصصی تبدیل کرده است.
اگر قصد دارید به بهترین و مجهزترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در شرق تهران مراجعه کنید، باید «تعمیر کار» را به‌عنوان گزینۀ نخست خود در نظر داشته باشید.

همکاران ما آماده هستند تا با بهره‌گیری از دانش و مهارت خود هر نوع مشکل و چالش فنی بخصوص در بخش تعمیر گیربکس اتوماتیک را به‌طور کامل حل کنند. همین حالا با ما تماس بگیرید تا به شما خدمت‌رسانی کنیم.

4 دیدگاه دربارهٔ «7 تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران»

  1. من یه سانتافه Ix45 دارم و خب یه مدته که یه سری مشکلاتی براش پیش اومده مثل تقه زدن و زوزه کشیدن و اینا و خب بردم یه مکانیکی طرف گفت مشکل از گیربکسشه و خب گفت باید تعویض بشه ولی من فکر میکنم شاید با تعمیر هم کار در بیاد الکی خرج الکی رو دست خودم نذارم
    و یه سوال دیگه هم دارم اگر گیربکس نیاز به تعویض داشته باشه اگر بخوایم گیربکس استوک بخریم چطوری میشه قبل از خرید از سلامت گیربکس مطمئن باشیم؟

    1. سلام و احترام
      احتمال خیلی زیاد گیربکس شما مشکل مکانیکی دارد با اینحال باید مراجعه کنید که هم تست درایو و هم تست با دستگاه انجام شود که عیب یابی دقیق خدمتتون اعلام شود .
      در مورد گیربکس دست دوم ، فروشنده ممکن هست به شما گارانتی دهد ، اما اگر گارانتی نباشد ، تضمینی در کار نیست . ما گیربکس استوری که خودمان استفاده می‌کنیم را گارانتی میکنیم

  2. ببخشید کدوم یکی از این تعمیرگاه هایی که تو این نوشته معرفی کردین تو ایام عید و تعطیلات هم بازه؟ من می خوام تعطیلات سیزده رو برم مسافرت با ماشین و اگه باشه ماشین رو برای تعمیر گیربکسش تا اون تایم یه جا بخوابونم خیلی خوب میشه

  3. با سلام و احترام
    مجموعه تعمیرکار در ایام عید در خدمت شماست و تمامی خدمات خودرو انجام می‌شود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم