24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس آزرا با ضمانت نامه کتبی و گارانتی 12 ماهه

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس آزرا با ضمانت نامه کتبی و گارانتی 12 ماهه

هیوندای آزرا، که در برخی بازارها به نام هیوندای گرانجور (Hyundai Grandeur) نیز شناخته می‌شود، یک سدان لوکس و بزرگ است که برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ معرفی شد. این خودرو در چندین نسل تولید شده و به دلیل ترکیب طراحی زیبا، امکانات پیشرفته و راحتی در رانندگی، طرفداران زیادی پیدا کرده است.Azera محصول پرطرفدار هیوندای میباشد.

گیربکس آزرا

رایج ترین مشکلات گیربکس آزرا

برای بررسی مشکلات گیربکس ازرا لازم است تا با علائم خرابی این گیربکس آشنا باشید. در ادامه به بررسی برخی از رایج‌ترین علائم گیربکس خودروی آزرا می‌پردازیم. در این مقاله به تعمیرگاه هیوندای تهران اشاره کرده ایم.

شنیدن صدای دنگ دنگ یا وزوز هنگام حرکت خودرو

در بسیاری از موارد، هنگام شنیدن صدا از ودرو، آن را نادیده می‌گیریم و این در حالیست که برخی از این صداها ممکن است علائمی از خرابی بخشی از خودرو باشد. اگر خودروی ما هنگامی که در حال حرکت است، صدای وزوز یا دنگ دنگ داشته باشد، گیربکس آزرا به مشکل دچار شده است و نباید آن را نادیده بگیرید. همچنین در صورت تعمیر ماشین خود به تعمیرگاه هیوندای غرب تهران مراجعه نمایید.

هرچقدر برطرف کردن این مشکل را به تعویق بندازید، امکان آسیب به بخش‌های دیگر خودرو بیشتر خواهد بود.

این مشکل می‌تواند به خاطر آسیب دیدگی یاتاقان و یا چرخ‌دنده‌ها باشد. همچنین کم بودن روغن گیربکس نیز می‌تواند موجب ایجاد مشکل در گیربکس خودروی آزرا شود. با رخ دادن هر کدام از این اتفاق‌ها لازم تا برای تعمیر گیربکس آزرا اقدام کنید و خودرو را به یک تعمیرکار متخصص گیربکس نشان دهید.

دیر عمل کردن گیربکس

سیستم گیربکس خودروی آزرا به‌گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید به راحتی دنده را تغییر دهید. بنابراین در صورتی که حس کردید گیربکس در هنگام تعویض دنده تاخیر دارد، باید بدانید که مشکلی در گیربکس به وجود آمده است.

گیربکس آزرا

در صورت مشاهده چنین مشکلی ممکن است که روغن گیربکس دچار نشتی یا آلودگی شده باشد. در صورتی که از گیربکس به‌درستی نگهداری نکنید، آب به قطعات گیربکس وارد می‌شود و این می‌تواند باعث آسیب به گیربکس خودرو و قطعات آن شود.

حس کردن بوی سوختگی از ماشین

حس کردن بوی سوختگی از خودروی ازرا به هیچ عنوان نشانه خوبی نیست و می‌تواند به خاطر عوامل متعددی داشته باشد. با این حال اولین چیزی که منجر به رخ دادن چنین مشکلی می‌شود، گیربکس خودرو است که به خاطر داغ شدن آن می‌تواند بوی سوختگی در خودرو را به همراه داشته باشد.

در صورتی که از خودروی آزرا بوی سوختگی به مشامتان خورد، احتمالا روغن گیربکس نشت کرده و یا کم شده است. نشتی روغن خودرو و یا تعویض دیر به دیر روغن گیربکس باعث می‌شود تا اجزای گیربکس خودروی آزرا را به خوبی خنک نکند و مجبور به تعمیر گیربکس آزرا شوید.

نشت مایع از زیر ماشین

در برخی موارد ممکن است مشاهده کنید که از زیر خودروی آزرا نشتی مایع اتفاق می‌افتد. با مشاهده مکان دقیق نشتی مایع می‌توانید به علت این مشکل برسید. دقت داشته باشید که روغن گیربکس به رنگ قرمز است و اگر مایع مشاهده شده به این رنگ باشد، بنابراین گیربکس خودرو به مشکل برخورده است.

نشتی روغن گیربکس می‌تواند به چرخ‌دنده‌ها آسیب وارد کند و برای حل این مشکل بهتر است هرچه سریع‌تر برای تعمیر آن اقدام کنید. از دلایل نشتی مایع از زیر خودرو می‌توان به خرابی واشرها یا مهر و موم محفظه گیربکس، آسیب دیدگی چرخ‌دنده‌ها اشاره نمود. دقت نمایید که بهترین روغن گیربکس اتوماتیک را برای ماشین خود استفاده کنید.

نشت مایع از زیر ماشین

سخت جا رفتن دنده خودرو

مشکل سخت جا رفتن دنده خودرو در دنده‌های اتوماتیک و دستی متفاوت است. در صورتی که هنگام تعویض دنده در دنده‌های دستی صدایی به گوشتان می‌رسد و همچنین دنده به زحمت جا می‌رود، احتمالا مشکل از کلاچ فرسوده است. در این هنگام برای رفع مشکل لازم است تا برای تعویض کلاچ اقدام کنید.

در صورتی هم که خودروی شما از دنده اتوماتیک بهره می‌برد و دنده به طور ناگهانی به دنده دیگر تغییر می‌یابد، احتمالا گیربکس خودروی آزرا به مشکل برخورده است.

از دلایل خرابی گیربکس در سخت جا رفتن دنده می‌توان به نشتی روغن گیربکس، خرابی تغییر دنده، فرسوده شدن یا شکستگی قطعات داخلی و غیره اشاره کرد.

ماشین در حالت خلاصی باشد اما سر و صدا کند

یکی دیگر از رایج‎ترین علائم و مشکلات گیربکس خودروی آزرا این است که در حالت خلاصی، صدایی از خود تولید می‌کند. در برخی موارد می‌توان با تعویض روغن گیربکس این مشکل را برطرف کرد ولی در صورتی که مشکل رفع نشد، لازم است تا آن را به تعمیرکار متخصص گیربکس نشان دهید.

از دلایل ایجاد این مشکل می‌توان به کم بودن روغن گیربکس یا چرخ‌دنده‌ها و آسیب‌دیدگی قطعات داخل گیربکس اشاره کرد.

روشن بودن چراغ چک موتور

روشن شدن چراغ چک نشان می‌دهد که مشکلی در سیستم‌های زیر کاپوت به وجود آمده است و نباید از آن غافل بمانید. این مشکل نشان می‌دهید که در موتور و اجزای آن اتفاق نامطلوبی رخ داده است.

از دلایل روشن شدن چراغ چک می‌توان به بیش از حد داغ شدن گیربکس به دلیل معیوب بودن سنسورهای سرعت، لغزش در گیربکس و غیره اشاره کرد. در صورت بروز چنین مشکلی حتما خودرو را برای تعمیر گیربکس آزرا به یک مرکز تعمیر تخصصی گیربکس ببرید.

درست کار نکردن پدال کلاچ

درست کار نکردن پدال کلاچ نیز می‌تواند نشانه ای از خرابی گیربکس خودروی آزرا باشد. در صورتی که برای کلاچ گرفتن باید پا را زیاد بالا بیاورید یا کلاچ خیلی پایین است و یا کلاچ به راحتی آزاد نمی‌شود، نشان از خرابی گیربکس خودرو دارد.

برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می مقاله تعمیر گیربکس تیگو 7 را نیز مطالعه کنید.

در صورت بروز چنین مشکلی لازم است تا سیستم تنظیم کلاچ را مجددا تنظیم کنید.

خدمات تعمیر گیربکس آزرا

خدمات تعمیر گیربکس آزرا در تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار

تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار به منظور تعمیر گیربکس آزرا خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که در ادامه برخی از مهم‌ترین آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در صورت نیاز به تعمیرگاه هیوندای شمال تهران پیشنهاد میکنم در این مقاله با ما همراه باشید.

تعویض روغن گیربکس آزرا

تعویض روغن یکی از موارد بسیار مهم در تعمیر گیربکس خودروی آزرا برای خنگ داشتن و روغن‌کاری گیربکس محسوب می‌شود.

در صورتی که روغن گیربکس را به صورت دوره‌ای و هر 3000 کیلومتر تعویض نکنید، ممکن است گیربکس اتوماتیک آزرا دچار لرزش گردد. شما می‌توانید برای بررسی اطلاعات بیشتر در این خصوص، دفترچه راهنمای خودرو را بررسی کنید.

تعویض فیلتر گیربکس

تعویض فیلتر گیربکس آزرا نسبت به تعویض فیلتر گیربکس سایر خودروها نیاز به تخصص بیشتری دارد.

فیلتر جزو بخش‌های مهم گیربکس محسوب می‌شود که معمولا دارای یک صفحه فلزی با مواد فیبر است که آلاینده‌ها را جذب می‌کند. لازم به ذکر است که فیلتر گیربکس خودروی ازرا باید هر 150 هزار کیلومتر تعویض شود.

تعمیر کامل گیربکس اتوماتیک آزرا

تصمیم‌گیری در مورد تعمیر کامل یا جایگزینی گیربکس اتوماتیک آزرا امری بسیار تخصصی و دشوار است. برای تعمیر کامل گیربکس اتوماتیک ازرا لازم است تا گیربکس به طور کامل از خودرو جدا شود و تک تک قطعات با دقت بررسی و تمیز شوند.

این امر نیاز به دانش گسترده‌ای دارد که متخصصان ما می‌توانند به خوبی از پس آن برآیند.

چانگان یکی از معروفترین خودروهای ایرانی است که توسط سایپا تولید می شود. اگر خودتان یا آشنایی این خودرو را دارد حتما مقاله تعمیر گیربکس چانگان را مطالعه کند.

از دیگر خدمات تعمیر گیربکس آزرا در تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مشاوره رایگان و گارانتی برای خدمات تا یک سال
  • سرویس دوره‌ای خودرو با هزینه‌‌های حداقلی
  • ارائه خودروبر کاملا حرفه‌ای برای انتقال خودرو در صورت نیاز و جلوگیری از آسیب‌های بیشتر

هزینه تعمیر گیربکس آزرا

هزینه تعمیر گیربکس آزرا

هزینه تعمیر گیربکس آزرا بسته به میزان آسیب‌دیدگی، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات گیربکس آزرا و غیره متفاوت خواهد بود. برای تعیین دقیق هزینه تعمیر گیربکس لازم است تا خودرو به تعمیرگاه آورده شود تا عیب‌یابی توسط تعمیرکاران خودرو انجام شود و در نهایت قیمت تعمیرات به شما اعلام گردد. در صورت نیاز به تعمیرگاه هیوندای شرق تهران در این مقاله لیستی از بهترین تعمیرگاه ها به همراه آدرس و تلفن آماده کرده ایم.

البته که امکان استعلام هزینه تعمیرات به صورت تلفنی هم امکان‌پذیر است ولی این هزینه به صورت تقریبی به شما اعلام می‌شود. زیرا مشکل دقیق پیش آمده را نمی‌توان به صورت تلفنی متوجه شد و خودرو نیاز به بازرسی دارد.

سخن پایانی

گیربکس هیوندای آزرا به طور کلی به دو صورت اتوماتیک و دستی تولید می‌شود، اگرچه مدل‌های اخیر بیشتر به گیربکس اتوماتیک مجهز هستند. گیربکس‌های اتوماتیک آزرا به دلیل نرمی در تعویض دنده، عملکرد بهینه و قابلیت اطمینان بالا شناخته می‌شوند.در مجموع، گیربکس هیوندای آزرا به دلیل ترکیب نرمی، دوام و تکنولوژی پیشرفته، از نقاط قوت این خودرو محسوب می‌شود.برای خرید و تعویض گیربکس آزرا به سایت آنلاین گیربکس سر بزنید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

1 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس آزرا با ضمانت نامه کتبی و گارانتی 12 ماهه»

  1. ممنون از اطلاعات خوبتون
    ایرادات احتمالی که گفته شد به صورت کلی در تولید آزرا وجود داره یا نحوه استفاده هم براین موضوع تاثیر گذار هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *