تعمیرگاه هیوندای شمال تهران

بهترین تعمیرگاه هیوندای شمال تهران

رفع مشکلات فنی خودروهای تولیدشده توسط شرکت هیوندا به‌علت پیچیده بودن قطعات کلی آن‌ها امری تخصصی است که تنها از عهدۀ تعمیرکاران و متخصصان حرفه‌ای برمی‌آید. با انتخاب یک تعمیرگاه هیوندای شمال تهران می‌توانید اطمینان داشته باشید که کلیۀ مشکلات فنی خودروی شما به شکل کاملاً دقیق و با بهره‌گیری از تجهیزات مناسب حل می‌شوند.
اگر به فکر سلامت اتومبیلتان هستید و دوست ندارید تعمیرکاران ناآگاه آن را مورد دستکاری قرار دهند با ما همراه بمانید. همچنین در صورتی که دنبال بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران میگردید پیشنهاد میکنم این مقاله رو هم از دست ندید.
تعمیرگاه هیوندای شمال تهران: معرفی 6 تعمیرگاه + اطلاعات تماس

در این مقاله چه مواردی را بررسی خواهیم کرد:

عنوان توضیحات
نکات مهم انتخاب تعمیرگاه هیوندای پاسخگویی، قیمت، استفاده از قطعات اصلی، تخصص، نظرات مشتریان، گارانتی
تعمیرگاه های هیوندای در شمال تهران تعمیرگاه هیوندای شمال، تعمیرگاه هیوندای آپکو، تعمیرگاه هیوندای مدرن، تعمیرگاه هیوندای ستاره، تعمیرگاه هیوندای ایران، تعمیرگاه هیوندای اطلس
خدمات تعمیرگاه تهران امداد خودرو یدک کشی در 20 دقیقه

بهترین تعمیرگاه هیوندای شمال تهران

اغلب تعمیرگاه‌هایی که حاضر به ارائۀ خدمات در شمال تهران هستند سابقۀ قابل‌قبولی دارند. طبیعی است که شما به‌عنوان یک کاربر عادی قصد پیدا کردن بهترین گزینۀ ممکن را داشته باشید.
با توجه کردن به مواردی همچون نحوۀ انجام عیب‌یابی، مدت‌زمان پاسخگویی، هزینۀ دریافتی و… می‌توان تعمیرگاه‌های مختلف را به‌خوبی رتبه‌بندی کرد. در ادامه به شش مرکز برتر اشاره می‌کنیم که می‌توان به کیفیت بالای خدمات آن‌ها اطمینان داشت.

تعمیرکار

تعمیرکار بهترین تعمیرگاه خودروهای هیوندای در تهران

اولین و معتبرترین تعمیرگاه هیوندای شمال تهران که باید از آن یاد کرد،‌ «تعمیرکار» است. این مرکز باسابقه با برخورداری از کارشناسان و تعمیرکاران کاملاً مجرب آمادگی لازم را برای تعمیر هر مدل از خودروهای شرکت هیوندای دارد. «تعمیرکار» مهم‌ترین وظیفۀ خود را ارائۀ خدمات برتر می‌داند و بر سه موضوع اساسی تمرکز کرده است.
این سه مورد مهم عبارت‌اند از: سرویس کامل، قابل اعتماد بودن و در دسترس بودن که هر سه مورد نیز عوامل قابل‌توجهی برای کلیۀ مشتریان به شمار می‌روند. بی‌علت نیست که اکثر افراد در همان وهلۀ اول به سراغ «تعمیرکار» می‌روند و سعی دارند تا از سرویس‌های این مرکز کمک بگیرند.
شما نیز می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده، خودروبرهای این مرکز را به سمت خود فرا بخوانید تا روند تعمیر اتومبیل شما به شکل کاملاً استاندارد پیگیری شود. همچنین یکی از ماشین های محبوب ایران هویندا I30 میباشید که تعمیر گیربکس هیوندا i30 در تعمیرگاه تعمیرکار به بهترین شکل انجام خواهد شد.

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: tamircar.net
  • شماره تماس: 0919401549402171053048
  • آدرس تعمیرگاه: تهران، میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده، تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار

سرویس هیوندای

تعمیر خودروهای هیوندای

«سرویس هیوندای» به‌عنوان تعمیرگاه هیوندای شمال تهران بیش از بیست سال سابقۀ فعالیت دارد که برای یک مرکز در این سطح واقعاً قابل‌توجه است. این مرکز خدمات امداد خودرو سیار را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. سرویس هیوندای در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر هفت روز هفته مشغول به فعالیت است تا به نیازهای مشتریان خود پاسخ مناسبی بدهد.
در این مرکز خدمات مربوط به تعمیر برندهای دیگری همچون کیا نیز قابل دریافت هستند. اکثر مشتریان سرویس هیوندای به‌دلیل برخورد مناسب پرسنل از این تعمیرگاه رضایت خاطر دارند و آن را به‌عنوان یک گزینۀ معتبر معرفی می‌کنند. علاوه بر این،‌ هزینۀ تعمیرات به نحوی انتخاب شده است تا کلیۀ کاربران توانایی پرداخت آن را داشته باشند.

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: servicehyundaitoyota.com
  • شماره تماس: 09124755755
  • آدرس تعمیرگاه: تهران، هتل استقلال، اتو کلینیک مجید، تعمیرگاه خودرو عاملیت مجاز 1190

تهران امداد کار

نمی‌توان از انواع تعمیرگاه هیوندای شمال تهران سخن گفت، اما به تهران تعمیرکار نپرداخت. این مرکز مهم و با اعتبار خدمات تعمیر در محل را به شما ارائه می‌دهد و با بررسی نظرات کاربران مختلف می‌توان بیان کرد که در این زمینه عملکرد خوبی داشته است. پس از تماس با تهران امداد کار یک کارشناس به محل تعیین‌شده توسط شما ارسال می‌شود و پس از عیب‌یابی روند تعمیر اتومبیل آغاز خواهد شد.

تعمیر خودروی خود را به مراکز معتبر واگذار کنید.
تعمیرکاران «تهران امداد کار» علاوه بر خودروهای هیوندای، محصولات برندهای لیفان و ام وی ام را نیز تعمیر می‌کنند و در این رابطه بیش از ده سال تجربه دارند. با توجه به این موارد می‌توان بیان کرد که «تهران امداد کار» به‌عنوان یک مرکز معتبر و شناخته‌شده دارای کلیۀ ویژگی‌های ضروری جهت تعمیر خودروهای مختلف است.

اطلاعات تماس

اتوداکار

تعمیرگاه هیوندای شمال تهران - تعمیرکار

اتو داکار یک تعمیرگاه هیوندای شمال تهران است که نیروهای آن دوره‌های گوناگونی را به‌طور کامل پشت سر گذاشته‌اند تا بتوانند نادرترین مشکلات فنی را حل کنند. پرسنل این مرکز به دو بخش اصلی ناظران و تعمیرکاران تبدیل می‌شود. پس از انجام تعمیرات مختلف، ناظران فنی خودروی شما را بارها مورد بررسی قرار می‌دهند تا از انجام خدمات صورت‌گرفته به بهترین شکل ممکن اطمینان حاصل شود.
یکی از سرویس‌های جالب اتوداکار، امکان دریافت مشاورۀ رایگان است. از جمله اصلی‌ترین خدمات این مرکز باید به تعمیر انواع گیربکس اتومات، حل ایرادات برق خودرو، دیاگ، دیتیلینگ، نقاشی و… اشاره کرد. این تعمیرگاه احترام ویژه‌ای برای کلیۀ مشتریان خود قائل است و سعی دارد تا رضایت صددرصدی آن‌ها را به دست بیاورد.

 

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: autodakar.ir
  • آدرس تعمیرگاه: تهران، پاسداران، سه‌راه ضرابخانه، کندروی همت شرق، خیابان سروستان هفتم، مجتمع خدمات خودرویی یکپارچه اتوداکار
  • شماره تماس: 02122883738

ایران رنو

با شنیدن نام این مرکز شاید تصور کنید که این مرکز تنها به تعمیر خودروهای این برند فرانسوی می‌پردازد، اما باید بگوییم که چنین تصوری کاملاً اشتباه است. ایران رنو نیز خود را یک تعمیرگاه هیوندای شمال تهران می‌داند و خدمات گسترده‌ای را برای شما به ارمغان آورده است که از بین آن‌ها می‌توان به تعمیر کامل موتور و گیربکس اشاره کرد.

مراکز مختلفی در شمال تهران این خدمات را ارائه می‌کنند.
ایران رنو بر روی مواردی همچون به‌کارگیری قطعات اصلی، دقت بالا در روند تعمیر خودرو و سرعت بالای تعمیرکاران خود افتخار می‌کند. به‌راستی می‌توان گفت که این موارد واقعاً مهم هستند و نباید از آن‌ها چشم‌پوشی کرد؛ بنابراین لازم است که این تعمیرگاه را نیز در فهرست خود به‌عنوان یک گزینۀ مناسب در نظر بگیریم.

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: renoir.ir
  • آدرس تعمیرگاه: تهران‌پارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچۀ 7 شمالی، پلاک 10
  • شماره تماس: 02177785114

امدادی خودرو

امدادی خودرو به‌عنوان تعمیرگاه هیوندای شمال تهران خدمات خود را در کمتر از بیست دقیقه به شما ارائه مي‌کند. در واقع سرعت بالای ارسال یدک‌کش‌های این مرکز یک مزیت عالی برای آن شناخته می‌شود و توانسته است اعتبار بالایی را برای امدادی خودرو به همراه بیاورد و آن‌ها را راضی نگه دارد.

آخرین مرکز تعمیر هیوندای شمال تهران
کارشناسان امدادی خودرو به ابزارهای مدرن و بروز مجهز شده‌اند تا فرایند تعمیر در محل را به‌سادگی و البته با دقت بالایی انجام دهند. شایان ذکر است که این تیم علاوه بر خودروهای خارجی هیوندای و کیا، محصولات برندهای داخلی همچون ایران‌خودرو و یا سایپا را نیز بازرسی می‌کنند.
مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم تنها بخش کوچکی از تعمیرگاه‌های مهم و معتبری هستند که توانایی تعمیر اتومبیل شما را دارند. خوشبختانه امروزه صاحبان خودروهای خارجی از جمله خودروهای برند کره‌ای هیوندای از نظر بازسازی و تعمیر اتومبیل خود محدودیتی ندارند و می‌توانند از کارشناسان برتر مشاوره بگیرند.

اطلاعات تماس

تعمیر انواع اتومبیل‌های هیوندای در کوتاه‌ترین زمان

مشکلات اتومبیل‌های هیوندای باید با استفاده از قطعات کاملاً اورجینال رفع شوند. اگر به این موضوع توجه نکنیم در مدت‌زمان بسیار کوتاهی دوباره با ایرادات فنی مربوطه روبرو می‌شویم. علاوه بر این با استفاده از قطعات اصلی می‌توان روند تعمیر اتومبیل را تسریع کرد که خود امری مهم به شمار می‌آيد. به منظور تعمیر کردن گیربکس اتوماتیک میتوانید با ما در تماس باشید. در صورت نیاز به تعمیرگاه کیا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

از بین انواع تعمیرگاه هیوندای شمال تهران، «تعمیرکار» این امکان را دارد تا در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن به نیازهای شما رسیدگی کند. اگر قصد ندارید برای راه‌اندازی مجدد اتومبیل خود خیلی معطل شوید، بهتر است حتماً این مرکز را به‌عنوان اولویت خود در نظر بگیرید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

4 دیدگاه دربارهٔ «بهترین تعمیرگاه هیوندای شمال تهران»

  1. محمدجواد رحیمی

    کدوم یکی از ماشین های هیوندای که تو ایران پیدا میشه کمترین استهلاک رو داره؟ دیگه اینقدر هزینه تعمیرات بالا رفته که من دنبال ماشینی ام که دیرترین حالت ممکن خراب بشه

  2. من یه هیوندای i20 مدل 2017 دارم حدودا 4 سال پیش یه بار گیربکسش رو تعمیر کردم الان یه مدتیه که اولا وقتی روشنش می کنم گاز می خوره اولش بعدم موقع 2 به 3 تقه میزنه اولش مشکل از گیربکسشه باز؟

  3. احمد خالدی

    این ها بهترین نمایندگی هیوندا در تهران هستن که تو این صفحه جمع شدن من از ۲ تاشون استفاده کردم و عالی بودن ممنون از شما

  4. من نمیدونستم تعمیرگاه هیوندای این قدر بم نزدیک هست و تمبلی میکردم ببرم ماشین رو پیشش واقعا نجاتم دادید ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم