24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس ما

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک


ضمانت کتبی 1 ساله + خودرو بر رایگان
  انواع خودروهای چینی، اروپایی، کره ای

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
ایمیل ما

[email protected]

در تعمیر گیربکس اتوماتیک، به علت ماهیت آن مشکلاتی به وجود می‌آید که با گیربکس‌های نوع دنده‌ای فرق می کند و رفع آن‌ها نیازمند دانش و تخصص بالایی است.

گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به نوع دنده‌ای از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و در صورت عدم استفاده صحیح و درست استهلاک بالایی پیدا می کنند.

گاز هرز و قرار گرفتن در حالت اضطراری، عدم تعویض صحیح دنده، تقه‌زدن در هنگام حرکت، همگی از جمله موارد شایع این نوع از گیربکس‌ها می باشند. توجه داشته باشید که تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران حتما باید توسط افراد زبده، کارآزموده و مجاز این زمینه انجام شود. در غیر اینصورت، احتمال دارد به قسمت های مختلف گیربکس آسیب جدی وارد شود. 

 

مجموعه تخصصی تعمیرکار
تعمیر گیربکس اتوماتیک
ضمانت یکساله
گارانتی
خودرو بر رایگان
حمل و نقل
تعرفه صنفی
هزینه تعمیرات

مشکلات گیربکس اتوماتیک

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک

به طور کلی هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک در بازار ایران با در نظر گرفتن نوع خودرو بین 1.5 تا 5 میلیون تومان می باشد.

اگر هزینه های اضافی برای تعمیر قسمت های مختلف خودرو و تعویض قطعات را در نظر بگیریم این هزینه می تواند بیشتر هم شود. برای اطلاعات بیشتر جدول زیر را مشاهده نمایید.

هزینه بر اساس نرخ اتحادیه

باز و بسته کردن گیربکس جهت تعمیر گیربکس
۲ تا ۳.۵ میلیون تومان

باز و بستن گیربکس جهت تعویض کیت کلاچ
۱ میلیون تومان

تعویض گردگیر پلوس راست سمت گیربکس
۱ تا ۱.۵ میلیون تومان

تعویض گردگیر پلوس راست جپ گیربکس
۱ تا ۱.۵ میلیون تومان

تعویض ساعت گیربکس اتوماتیک
۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان

تعویض شیر برقی گیربکس اتوماتیک
۲ تا ۳.۵ میلیون تومان

  • باز و بستن گیربکس جهت تعمیر گیربکس ۲ تا ۳.۵ میلیون تومان
  • باز و بستن گیربکس جهت تعویض کیت کلاچ ۱ میلیون تومان
  • تعویض گردگیر پلوس راست سمت گیربکس ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان
  • تعویض گردگیر پلوس راست جپ گیربکس ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان
  • تعویض ساعت گیربکس اتوماتیک ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان
  • تعویض شیر برقی گیربکس اتوماتیک ۲ تا ۳.۵ میلیون تومان

هزینه تعمیر کامل گیربکس اتوماتیک برای دیگر خودرو ها

  • لیفان ۳.۵ میلیون تومان
  • تیگو ۳.۵ میلیون تومان
  • آریزو ۲.۹ میلیون تومان
  • جیلی ۳.۵ میلیون تومان
  • پژو ۲۰۷ ۳ میلیون تومان
  • پژو ۲۰۶ ۲ میلیون تومان
  • پژو ۴۰۵ ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان
  • پژو پارس ۳ میلیون تومان
  • رنو ۳ تا ۵ میلیون تومان
  • پراید ۳ میلیون تومان
  • بنز ۱۰ میلیون تومان
  • ماکسیما تماس بگیرید
  • هیوندا ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان
  • مگان ۴ میلیون تومان
  • جک ۳ تا ۵ میلیون تومان
  • ام وی ام ۳.۵ میلیون تومان
  • کیا ۳ تا ۴ میلیون تومان

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک بر اساس نرخ اتحادیه (دانلود)

هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک به تفکیک ماشین ها (نرخ دقیق)

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک به دلیل پیچیدگی آن و سخت بودن فرآیند تعمیر، همواره یکی از چالش‌ها و نگرانی‌ها صاحبان خودروهایی با گیربکس اتوماتیک است. البته که در حالت کلی تعمیر و تعویض گیربکس‌ها اتومات و اجزای آن کار سخت و تخصصی است و ممکن است هزینه بالایی را نیز به همراه داشته باشد.

اما توجه به موارد مهم و کلیدی و مراجعه به موقع به تعمیرگاه می‌تواند از هزینه‌های اضافی در این زمینه جلوگیری کند.

هزینه بر اساس نرخ اتحادیه

چه مواردی روی هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تاثیرگذار هستند؟

گیربکس‌های اتوماتیک نوعی از گیربکس هستند که به دلیل راحتی و لذت بیشتر در رانندگی، طرفداران بسیار زیادی دارد. شرکت‌های خودروسازی مختلف نیز به همین دلیل بسیاری از خودروهای جدید خود را با گیربکس‌های اتومات وارد بازار می‌کنند.

اما باید بدانید که خود این گیربکس‌های اتوماتیک نیز به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که هر کدام ویژگی و مشخصات خاص خود را دارد و به اهداف مختلف روی خودروها سوار می‌شوند.

چه مواردی روی هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تاثیرگذار هستند؟ | تعمیرکار

گیربکس‌های اتومات پیچیدگی بیشتری نسبت به انواع دستی دارند و همین عامل کار تعمیر و تعویض آن‌ها را هم سخت می‌کند. همچنین در نگهداری از گیربکس‌های اتومات هم باید دقت بیشتری انجام شود؛ به طور مثال گرمای تولیدشده توسط این نوع گیربکس‌ها در قیاس با مدل‌های دستی بیشتر بوده و همین می‌تواند روی سایش و زمان تعویض روغن گیربکس اثر بگذارد و در صورت عدم توجه، گیربکس خودرو دچار مشکلات جدی خواهد شد.

اما ممکن است با خود بپرسید که آیا همواره تعمیر گیربکس‌های اتومات هزینه‌های زیادی در پی دارد و اصلا هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک به عواملی بستگی دارد؟ از موارد مهم در تعیین این هزینه نوع مشکل گیربکس است. به طور حتم هرچه مشکل پیچیده‌تر باشد، هزینه آن هم بالاتر می‌رود.

به همین دلیل است که توصیه می‌شود حتما به مشکلات و علائم مشکوک خودرو دقت کنید که بتوانید در همان مراحل اولیه جلوی خسارات مختلف و هزینه‌های بالا را بگیرید. تعمیرگاهی که به آن مراجعه می‌کنید نیز تاثیرگذار خواهد بود؛ متاسفانه برای گیربکس‌های اتومات تعمیرگاه‌های تخصصی زیادی وجود ندارد و همین عامل می‌تواند باعث سخت‌ شدن پیدا کردن مرکزی معتبر و مطمئن باشد. در ادامه در مورد این موارد توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد.

تاثیر مشکلات مختلف گیربکس روی هزینه نهایی تعمیرات

مهم‌ترین عاملی که روی هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک موثر است، نوع مشکلی است که برای گیربکس رخ داده و مرحله پیشرفت آن است. اگر در مراحل اولیه و به محض مشاهده علائم مشکوک به تعمیرگاه تخصصی جهت تعمیرات گیربکس اتوماتیک خود مراجعه کنید، ممکن است با هزینه‌ای ناچیز مشکل را رفع کرده و خودرو را به مانند روز اول در اختیار داشته باشید.

اما اگر به این نشانه‌ها بی‌اهمیت باشید و خرابی گسترده‌تر شده و حتی تمام گیربکس را درگیر کند، هزینه‌های بسیاری بالایی برایتان به وجود خواهد آمد. گیربکس های اتوماتیک با این که راحتی و لذت بیشتری را برای راننده ایجاد می‌کنند، اما در نگهداری و مراقبت نیز نیاز به توجهات بیشتری دارند و خرابی شدید آن‌ها بسیار هزینه‌بر خواهد بود و نیاز به تعمیرات خواهند داشت.

یکی از مشکلات رایجی که برای گیربکس های اتوماتیک به وجود می‌آید و منجر به تعمیرات می شود، ناشی از

  • عدم تعویض به موقع روغن گیربکس است. روغن گیربکس وظایف مهمی همچون روانسازی و خنک سازی در گیربکس را بر عهده دارند و با توجه به گرمای بالایی که در نوع اتومات به وجود می‌آید، باید حتما به وجود مقدار کافی روغن که از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد، توجه کرد.
  • تقه زدن گیربکس نیز مشکل رایج بعدی است که باید حتما توسط کارشناسان و متخصصان عیب‌یابی شود. یکی از دلایل عمده این عیب، مشکلات برقی خودرو بوده که باید هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر آن اقدام شود.

گیربکس‌های اتومات از اجزای داخلی زیادی نیز تشکیل شده‌اند؛ این اجزا هر کدام وظیفخ خاصی را بر عهده دارند و خرابی آن‌ها نیز روی عملکرد کلی گیربکس موثر خواهد بود. به طور مثال شیرهای برقی، سنسورها، شفت، ساعت، هوزینگ و… از اجزای مهمی هستند که خرابی هر کدام از آن‌ها باعث اختلال در حرکت خودرو می‌شود. بنابراین یکی از کارهای ساده‌ای که می‌توان برای جلوگیری از هزینه‌ها و خرابی‌های گسترده انجام داد، بازرسی‌های مرتب و دوره‌ای از تمام خودرو است.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مرکز تعمیرات تخصصی برای تعمیر گیربکس اتومات و هزینه آن

پیش‌تر نیز اشاره شد که برای خودروهای اتومات تعمیرگاه‌های تخصصی محدودی وجود دارد و این می‌تواند باعث این موضوع شود که افراد به مراکز مختلفی که تخصص کافی ندارند مراجعه کنند و نتیجه دلخواهی نیز به دست نیاورند. چرا که تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد و هر فرد و هر مرکزی نمی‌تواند به راحتی مشکلات گیربکس های اتومات را به طور کامل با انجام تعمیرات برطرف کند.

مرکز تعمیرات تخصصی تعمیرکار

عامل مهم بعدی که روی هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تاثیرگذار است، همین تعمیرگاه تخصصی خواهد بود. تعمیرگاه‌ها بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهند، قیمت‌های متفاوتی نیز خواهند داشت. مراجعه به مراکز متفرقه که دانش و تخصص کافی در زمینه تعمیر گیربکس‌ها ندارند، نه تنها نمی‌تواند مشکل گیربکس اتومات خودرو شما را حل کند، بلکه امکان آسیب به بخش‌های دیگر گیربکس و خودرو هم وجود دارد. مرکز تخصصی ما با تکیه بر دانش متخصصان کاربلد و حرفه‌ای، اقدام به تعمیر انواع مشکلات گیربکس اتومات خودرو شما می‌کند و از بهترین تجهیزات و امکانات نیز به این منظور استفاده می‌شود.

بنابراین شما با خیالی راحت می‌توانید خودرو خود را برای انواع تعمیرات گیربکس اتوماتیک یا تعویض در بخش‌های مختلف گیربکس به مرکز تخصصی تعمیرکار برده و از بهترین خدمات و مناسب‌ترین قیمت‌ها بهره‌مند شوید. برای اطلاع از آخرین قیمت‌های تعمیر گیربکس اتومات و راهنمایی‌های مختلف نیز می‌توانید از ظریق راه‌های ارتباطی گفته‌شده، با کارشناسان ما در تماس بوده و به پاسخ سوالات خود برسید.

جمع‌بندی

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مطلب در مورد آن‌ها صحبت کردیم. اما اگر می‌خواهید جلوی هزینه‌های بسیار بالا و خرابی‌های گسترده را بگیرید، باید حتما به علائم و نشانه‌هایی که ممکن است بیانگر خرابی در گیربکس خودروتان باشند توجه ویژه‌ای کنید. نشانه‌هایی همچون صداهای غیرعادی، روشن شدن چراغ چک، عدم قدرت کافی خودرو، روغن ریزی، عدم تعویض دنده به درستی و… مهم‌ترین مواردی هستند که باید به سرعت دلیل آن را جویا شوید.

در این راه مراجعه به مرکزی معتبر و تخصصی برای برطرف کردن مشکلات مختلف خودرو نیز اهمیت بالایی دارد. مرکز تخصصی تعمیرکار با ارائه بهترین خدمات به مشتریان، مرکزی معتبر و مطمئن در این حوزه است که شما با انتخاب آن از مزایای بسیاری هم بهره‌مند خواهید شد. این مرکز برای شهر تهران خودرو بر رایگان را ارسال خواهد کرد و همچنین عیب‌یابی کاملا رایگان و ارائه ضمانت نامه کتبی تعمیرات هم از دیگر خدمات آن به شمار می‌رود.

مشاوره تعمیر گیربکس اتوماتیک
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گازانتی ۱ ساله تعمیرات گیربکس اتوماتیک
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بز رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

سوالات متداول شما

اطلاعات خود را ارسال کنید کد تخفیف دریافت کنید.